کم شدن مکش جارو برقی بوش+فیلم آموزشی | خدمات تخصصی بوش 66479090

علت کم شدن مکش جاروبرقی چیست؟ چرا جارو قدرت سابق را ندارد؟

کم شدن مکش جارو ممکن است همراه با زیاد شدن صدای موتور یا بیرون دادن گرد و خاک از داخل جارو همراه باشد. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که برخی از آن ها به راحتی در منزل قابل حل هستند. چند دلیل اساسی برای کم شدن مکش جاروبرقی بوش وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

1-پر بودن کیسه و کثیفی فیلتر

جاروهای بوش به پاکت مخصوص ، فیلتر پشت پاکت و یک فیلتر هپا که زیر دریچه قرار می گیرد نیاز دارند. قبل از استفاده از دستگاه مطمئن شوید که کیسه آن پر نباشد و فیلتر گرد وخاک نگرفته باشد. در صورت پر بودن کیسه آن را تعویض کنید. توجه داشته باشید که پاکت های جاروبرقی بوش قابل شستشو نبوده و یک بار مصرف هستند. این کیسه ها در دو نوع type P و type G موجود می باشند.

بیشتر بخوانید: 

پاکت 12 عددی آلمانی تیپ G

 نحوه تعویض پاکت و فیلتر جاروبرقی بوش 

2-خروج هوا از شلنگ و مجرای دستگاه

در مرحله بعد باید چک کنید که خرطومی جارو پارگی نداشته باشد،چرا که هر نوع بریدگی منجر به خارج شدن هوا از مسیر مکش می شود.عموما دلیل اصلی مراجعه مشتریان به خدمات کاراسرویس در را بطه با پارگی شلنگ خرطومی این است که موقع جارو کردن جارو را از شلنگ گرفته و جابه جا می کنند. پس توجه داشته باشید که هنگام جارو زدن هرگز جارو را از سیم یا شلنگ آن نکشید.

 

3-گرد و خاک وارد موتور شده

در صورتی که مدت زیادی است که از جاروبرقی خود استفاده میکنید یا از فروشگاه های نامعتبر چاکت و فیلتر تهیه کرده اید، دستگاه شما نیاز به سرویس کامل دارد. با ورود گرد و خاک به محفظه داخلی جارو،صدای موتور بیش از حد شده و مکش آن به شدت کم می شود. در این صورت می بایست تا قبل از این که آسیب جدی به دستگاه وارد شود،آن را سرویس کنید. در این باره می توانید با خدمات تخصصی بوش کارا سرویس مشورت کنید و یا درخواست خدمات برای سرویس جاروبرقی خود ثبت کنید.

ویدیو زیر نمونه ای از سرویس کامل جاروبرقی بوش توسط تکنسین های کاراسرویس می باشد. مشاوره رایگان 66479090-33513000

 

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید