ارور f43 لباسشویی بوش | 66479090 خدمات بوش کاراسرویس

اگر از لباسشویی بوش استفاده می کنید و اخیرا با اروری متشکل از حروف e یا f  و عددی دو رقمی مواجه شدید بدیهی است که مشکلی برای دستگاه لباسشویی شما پیش آمده. با بروز این خطا ها معمولا عملکرد دستگاه مختل شده و یا از کار می افتد. هر کدام از این ارور ها مربوط به بخش مشخصی از دستگاه می باشند.

معنی f43 لباسشویی بوش چیست؟

یکی از رایج ترین ارور های لباسشویی بوش ارور f43 یا e43 می باشد که به طور کلی مربوط به سیستم موتور لباسشویی است و نشان دهنده خرابی موتور یا عدم اتصال برق به این قطعه می باشد. در این حالت دیگ لباسشویی چرخشی ندارد و بعد از مرحله آبگیری، دقیقا زمانی که موتور می بایست کار کند این خطا نمایان می شود

علت ارور 43 لباسشویی بوش چیست؟

-حجم لباس زیاد بوده: ریختن لباس به اندازه کافی از مهم ترین نکاتیست که هنگام استفاده از لباسشویی بوش باید رعایت کرد. حجم بیش از اندازه لباس می تواند آسیب های زیادی برای دستگاه به همراه داشته باشد مثل خراب شدن کمک های دیگ و تحت فشار بودن موتور لباسشویی.

-زغال موتور تمام شده: زغال قطعه ای مشکی رنگ روی موتور لباسشویی است که وظیفه رساندن برق به قسمت کالکتور موتور را عهده دار است. در صورتی که دستگاه شما چند سالی استفاده شده و با ارور 43 مواجه شدید به احتمال زیاد زغال های موتور باید تعویض شده و موتور سرویس کامل شود. همچنین در برخی مواقع کالکتور نیز دچار سوختگی شده و موتور می بایست به طور کامل تعویض شود.

نحوه رفع ارور f43 لباسشویی بوش

شما برای برطرف کردن این ارور می توانید دستگاه را خاموش کرده ، از برق یکشید و بعد از یک ساعت مجددا روشن کنید.  در صورت برطرف نشدن مشکل میتوانید با تکنسین های فنی کاراسرویس مشورت کنید    ثبت درخواست خدمات

برای تهیه قطعات لوازم خانگی بوش و یا مشاوره خدمات میتوانید با ما تماس بگیرید

02166479090 خدمات بوش کارا سرویس 

 

 

 










دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید