دلایل ارور E20 ظرفشویی بوش | 66479090 خدمات تخصصی بوش

 ظرفشویی های بوش دارای سیستم عیب یابی هوشمند بوده و در صورت بروز هرگونه ایراد فنی، ارور مربوطه بر روی نمایشگر دستگاه پدیدار می شود. ارور E20 ظرفشویی بوش می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن می پردازیم. اما بروز این ارور به چه معناست؟  دلایل ارور20 ظرفشویی بوش

موتور دستگاه سوخته:

 اگر از ظرفشویی بوش استفاده می کنید و به تازگی با ارور20 مواجه شدید احتمال زیادی وجود دارد که هیت پمپ ظرفشویی شما که از دو بخش موتور و المنت تشکیل شده دچار مشکل شده است. ارور E20 نشان دهندع این است که موتور در مدار نیست و این مسئله می تواند به دلیل سوختن موتور هیت پمپ ظرفشویی بوش باشد. اما علت سوختن موتور ظرفشویی چیست؟

علت سوختن موتور: موتور ظرفشویی بوش یکی از اصلی ترین قطعات طرفشویی که وظیفه پمپاژ آب را داخل دستگاه عهده دار است و حکم قلب برای دستگاه ظرفشویی دارد. اگر ذرات باقی مانده روی ظروف مانند هسته میوه ها یا... وارد مجرای ظرفشویی بشود و نهایتا به قسمت هیت پمپ وارد شده و آنجا گیر کند میتواند آسیب جبران ناپذیری به موتور دستگاه وارد کند.

برای جلوگیری از این اتفاق: 1-فیلتر ظرفشویی را ماهی یک بار بازکرده و تمیز کنید. این کار باعث جلوگیری از ورود اجسام خارجی به هیت پمپ دستگاه می شود. 2-جرمگیر فراموش نشود! مصرف مداوم جرمگیر برای سلامت قطعات داخلی دستگاه شما از جمله هیت پمپ آن ضروریست. ویدیو نحوه مصرف جرمگیر

سیم کشی یا برد آسیب دیده: اگر سیم های داخل دستگاه که به هیت پمپ وصل می شوند دچار قطعی شده باشد ظرفشویی E20 می دهد. اما چطور سیمکشی دستگاه دچار مشکل می شود؟ اگر دستگاه شما به تازگی تعمیر شده این امکان وجود دارد که دستگاه به خوبی جمع نشده باشد. همچنین نمونه هایی وجود داشته که در اثر لانه سازی موش و جویدن سیم ها توسط آن ها این ایراد پدیدار شده باشد. همچنین احتمال خرابی برد ظرفشویی وجود دارد.

قبل از هر اقدام برای برطرف کردن این ارور می توانید با تکنسین های ما مشورت کنید 66479090-021

خدمات بوش، کارا سرویس

 

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید