رفع ارور E24 ظرفشویی بوش+فیلم آموزشی |E22|E25|E21|خدمات تخصصی بوش 66479090

معنی ارور E24 ظرفشویی بوش چیست؟ نحوه برطرف کردن ارور24 ظرفشویی بوش

وقتی ظرفشویی بوش ارورe24,e22 یا e25 را نشان دهد به طور کلی به این معنیست که آب به درستی تخلیه نمیشود. اما این ایراد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که در برخی موارد می توانید مشکل را خودتان برطرف کنید. در غیر این صورت می بایست درخواست تعمیر خود را برای حضور تکنسین ثبت نمایید. 

دلایل E24 ظرفشویی بوش

1_شلنگ تخلیه مسدود شده
یکی از دلایل تماس مشتریان با خدمات کارا سرویس، تا خوردن شلنگ تخلیه ظرفشویی و مسدود بودن مسیر آب خروجی ظرفشویی است. در ابتدا باید دستگاه را جلو بکشید و مجرای تخلیه را بررسی کنید. در صورت مسدود بودن مسیر ممکن است با ارور 24 یا 25 مواجه شوید.اگر مشکلی وجود نداشت باید بخش های دیگر را چک کنید.

2_فیلتر ظرفشویی کثیف شده!
تمام ظرفشویی های بوش دارای یک فیلتر در کف دستگاه هستند که مانع ورود کثیفی به موتور و پمپ تخلیه می شوند. این فیلتر ها باید تقریبا هر دو هفته یک بار تمیز شوند. اگر مدت زیادی است که فیلتر دستگاهتان را تمیز نکرده اید احتمالا دلیل نمایان شدن ارور E22یا E24 روی نمایشگر دستگاهتان همین کثیفی فیلتر باشد. نحوه تمیز کردن فیلتر ظرفشویی بوش در ویدیو ادامه این بلاگ توسط کاراسرویس آموزش داده شده.

 

3_در پمپ تخلیه یا موتور چیزی گیر کرده!
درپوش سفید پمپ تخلیه در قسمت حوضینگ زیر فیلتر دستگاه قرار دارد. این درپپوش را با استفاده از قاشق باز کنید و از این که چیزی داخل پمپ گیر نکرده مطمئن شوید. گیر کردن اجسام در پمپ تخلیه و مانع شدن آنها از چرخش پروانه پمپ منجر به بروز ارور 24 ظرفشویی بوش می شود.

توجه داشته باشید که با مصرف مداوم جرمگیر می توانید تا حد زیادی از رسوب گرفتن فیلتر و مسیر تخلیه جلوگیری کنید. نحوه استفاده جرمگیر

در صورتی که موارد بالا را چک کردید اما تغییری حاصل نشد هر چه سریع تر با مرکز خدمات کارا سرویس تماس بگیرید یا درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از آسیب بیشتر دستگاه جلو گیری کنید.

02166479090

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید