باز نشدن درب لباسشویی بوش+فیلم آموزشی | خدمات تخصصی بوش 66479090

 بعد از پایان کار در لباسشویی باز نمی شود؟  دستگیره لباسشویی لق شده،علت آن چیست؟

یکی از شایع ترین ایرادات لباسشویی باز نشدن دستگیره درب آن ها بعد از اتمام کار است. باز نشدن درب  لباسشویی  میتواند دلایل مختلفی مانند شکسته بودن دستگیره ، فعال شدن قفل کودک ، عدم تخلیه آب و یا فعال ماندن میکروسوئیچ و.. داشته باشد.

1- لق شدن دستگیره لباسشویی بوش:

اگر برنامه شستشو به پایان رسیده و میخواهید لباس ها را از لباسشویی خارج کنید اما دستگیره لق شده و درب دستگاه باز نمیشود به احتمال زیاد دستگیره شکسته و نیاز به تعویض دارد. نکته بسیار مهم اینجاست که اصلا نباید به دستگیره فشار وارد کنید! شاید با زور زیاد درب دستگاه باز شود اما قطعا آسیب های جدی تری به زبانه و درب دستگاه وارد خواهد شد. در این شرایط لباسشویی شما نیاز به حضور تکنسین دارد اما اگر خارج کردن لباس ها یک امر اضطراریست می توانید با استفاده از یک چاقو یا جسم باریک مشابه، طبق ویدیو پایین درب را باز کنید.

چرا دستگیره لباسشویی شکسته؟  اکثر مواقع وارد کردن فشار بیش از حد به دستگیره علت اصلی شکسته بودن آن است همچنین استفاده غیر اصولی از دستگیره لباسشویی بوش به مرور زمان باعث این اتفاق می شود. برای باز کردن درب، دستگیره را از قسمت پایینی آن بگیرید و با حداقل نیرو به سمت خودتان بکشید.

2- قفل کودک فعال شده:

فعال شدن قفل عملکرد کلید های لباسشویی را غیر فعال می کند که در نهایت منجر به باز نشدن درب دستگاه می شود.نحوه باز کردن قفل کودک لباسشویی بوش بستگی به مدل آن دارد.به عنوان نمونه نحوه غیر فعال کردن قفل کودک یکی از مدل های لباسشویی بوش را برای شما در ویدیو پایین نمایش داده ایم.

3- عدم تخلیه آب :

این مسئله مربوط به مدل های قدیمی تر می شود که ارور مشخصی برای ایرادات دستگاه نمایش نمی دهند.عدم تخلیه آب در لباسشویی باعث باز نشدن درب می شود. این اتفاق می تواند به علت خرابی پمپ یا گرفتگی مسیر تخلیه، خرابی المنت لباسشویی و ... باشد. در این حالت دستگاه به کار خود ادامه میدهد و زمان شستشو به اتمام نمیرسد.

4-میکروسوئیچ فعال مانده:

(لباس ها شسته شده،خشک شده و آماده تحویل هستن اما در باز نمیشه! دستگیره هم لق نیست..) در این حالت میکروسوئیچ فعال مانده و بنا به هر دلیلی اجازه باز شدن درب را نمی دهد. در این شرایط برای در آوردن لباس ها از داخل لباسشویی از اهرم اضطراری میکروسوئیچ استفاده کنید. برای این کار درب فیلتر را باز کرده، اهرم را به پایین بکشید و همزمان درب را باز کنید.

 ویدیو پایین نحوه باز کردن درب دستگاه و همچنین تعویض دستگیره لباسشویی بوش توسط تیم فنی کاراسرویس را برای شما نمایش می دهد.

در صورت برخورد با این مشکل در خواست خود را برای حضور تکنسین ثبت کنید. برای مشاوره خدمات با ما تماس بگیرید: 66479090    کاراسرویس خدمات تخصصی لوازم خانگی بوش.

021-66479090  09128201034

 

به اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید